Skocz do zawartości

hKZdxP0.png

 

Hydro

serwer  [Aktualizacja] System Kostiumów, Fryzur, Nakładek

Polecane posty

Napisano (edytowane)

mt1mhCN.png.34e142b8b62a30295256305bd0fb

Zostanie wprowadzony system bonusów do kostiumów, fryzur, nakładek.
System polega na tym że będą trzy typy wzmocnień.
~ Wzmocnienie Fryzury
~ Wzmocnienie Kostiumu
~ Wzmocnienie Nakładki

Wzmocnienia będą dropić tylko i wyłącznie w grze.
Z losowymi bonusami. od 2 do 5.




ML8JgDJ.png

Zostanie wprowadzonych pięć kostiumów.
Ich liczba z czasem będzie się zwiększać.
Na początek będą to zwykłe podstawowe kostiumy każdemu raczej już znane. I myślę że nie trzeba ich przedstawiać wystarczą ikonki.


Ww8hCOX.png5psxuLH.pngJWMVSAj.png3u01EL8.pngsZWgyvT.png


Każdy kostium będzie przedmiotem stałym. Nie zniknie on w żaden sposób.

kMr7hMQ.png

Kostiumy będą występować tylko w item-shop.
Do każdego kostiumu będzie można dodać bonusy.
Nie ważne czy to kostium z item shop'u czy z eventu.

Do kostiumów można będzie dodać oczywiście bonusy, które będą czasowe.

tgISTA8.png


Do kostiumów takich jak:

~ Kostium Hadesa
~ Kostium z Pakietu (dla graczy)
~ Kostium z Rankingu
Nie będzie możliwości ich dodania, przez to że posiadają wbudowane bonusy oraz są czasowe.

Do kostiumów, Fryzur, Nakładek będzie można:


~ Dodać bonusy.
~ Usunąć całkowicie bonusy.
~ Zmienić bonusy.
~ Przedłużyć czas bonusów.



~Wzmocnienie Kostiumu~

jKxBBpz.png

jKxBBpz.png TOTwBuP.png jKxBBpz.png

jKxBBpz.png


Dodania do kostiumów jak na powyższym screenie, są losowe. Co to oznacza?

Oznacza to, że możecie zdobyć dodanie które posiada w sobie:

- Dwa bonusy.
- Trzy bonusy.
- Cztery bonusy.
- Pięć bonusów.

Dodatkowo przedmiot jest czasowy, po co tak?
Jeżeli przedmiot będzie czasowy no to wzmocnienia będą ubywały z serwera.
Czyli nie pojawi się taka sytuacja że wzmocnienia z np. dwoma bonusami są nic nie warte, bo jest ich dużo.
W ten sposób każde wzmocnienie będzie miało jakąkolwiek wartość.
Co jeszcze do czasu przedmiotu, jeżeli dodanie ma czas 1 dnia, i użyjecie je do kostiumu to oczywiście bonusy w kostiumie będą miały czas 7 dni.
Nie zależnie w którym dniu dodacie bonusy.



Pula wartości danego bonusu również jest losowa. Także lepiej się zastanowić jakie bony dodacie do swojego kostiumu.
Ich wartości zostaną przedstawione na końcu tematu.

Oczywiście raz dodane bonusy można zmienić oraz usunąć, czy też przedłużyć.

Wzmocnienia do kostiumów będą dropić TYLKO W GRZE.
Z wszystkich bossów od groty wygnańców v6 w górę.


~ Różnić się to będzie tylko tym że im silniejszy boss tym większy % na drop wzmocnienia. ~


r1jUMD6.png

 r1jUMD6.png        QZOZbv2.png        r1jUMD6.png

r1jUMD6.png

Legendarne Zaczarowanie - Czyli zmianki do Kostiumów, Fryzur, Nakładek.

Liczba bonów jak i ich wartości używając zmianki również będzie losowa.
Może wam wejść od 2 bonusów do maksymalnie 5 bonusów.
Legendarne Zaczarowanie możliwe do nabycia tylko w is.




0tC3XXD.png

0tC3XXD.png     XEQ33Xo.png    0tC3XXD.png

0tC3XXD.png

Odłamek Oczyszczenia - Usuniesz nim wszystkie bonusy zawarte w twoim przedmiocie. (Kostium, Fryzura, Nakładka)
Usuniętych już bonusów tym przedmiotem nie przywrócisz w żaden sposób.
Także lepiej z niego korzystać w momencie gdy posiadasz słabe bonusy w kostiumie, a zdobyłeś o wiele lepsze wzmocnienie.
Odłamek Oczyszczenia możliwy tylko do nabycia w is.


~ Jeżeli posiadasz przedmiot z kiepskimi bonusami a ich czas przedłużyłeś do 30 dni, usuwając te bonusy, usuniesz także czas. ~

Więc dodając nowe bonusy, będą one na 7 dni.


SZ15n8B.png

 SZ15n8B.png     qU1ux7D.png     SZ15n8B.png

SZ15n8B.png


Dłoń Czasu - Przedłuża czas trwania twoich bonusów o siedem dni.
Maksymalnie do 30 dni. Więc jeżeli bonusy będą miały 23 dni + np 10h to nie będziesz mógł ich przedłużyć.
Jeżeli natrafisz na ciekawe bonusy, takie które Ci się podobają warto je przedłużyć tak aby ich nie stracić.
Dłoń Czasu możliwa tylko do nabycia w is.






sfm5VW8.png

B8fCniB.png

Jeżeli chodzi o fryzury to tutaj sprawa jest dla mnie jasna, ale wypada wytłumaczyć co się stanie z obecnymi fryzurami.


Wszystkie Fryzury obecne na serwerze staną się stałym przedmiotem. (Nie będą już czasowe)

Jeżeli chodzi o bony..
Każda fryzura poza eventowymi. Będzie posiadać wbudowany bonusy:
~ 40% Obrażenia Umiejętności
~ 50% Silny przeciwko Potworom.

Te bonusy w nich pozostaną. Kupując fryzurę automatycznie będzie posiadać takowe wbudowane bonusy.
Czy też posiadając już fryzurę automatycznie będzie ona posiadać takowe wbudowane bonusy.
Zaś bonus 40% Um oraz 50% potwory nadany dodaniem zostanie z wszystkich fryzur usunięty.

Ponadto żegnamy się z przedmiotami takimi jak: u6HTJbq.pngQUWxckX.pngxucwr83.png
- Wzmocnienie Fryzury PvM
- Wzmocnienie Fryzury PvP
- Klepsydra

Te przedmioty zostaną całkowicie usunięte z Item Shop'u, Dropu, Na postaciach, w sklepach itd.
Całkowicie usunięte.

Przykład Fryzury Przed:


81S0zXG.png


Przykład Fryzury Po:

qFFVrmx.png

Przykład Fryzury po dodaniu bonusów:

VBJaUwm.png



~Wzmocnienie Fryzury~ 

j2le4sC.png

j2le4sC.png     sg6P4Rb.png      j2le4sC.png


j2le4sC.png
 


Dodania do kostiumów jak na powyższym screenie, są losowe. Co to oznacza?

Oznacza to, że możecie zdobyć dodanie które posiada w sobie:

- Dwa bonusy.
- Trzy bonusy.
- Cztery bonusy.
- Pięć bonusów.

Dodatkowo przedmiot jest czasowy, po co tak?
Jeżeli przedmiot będzie czasowy no to wzmocnienia będą ubywały z serwera.
Czyli nie pojawi się taka sytuacja że wzmocnienia z np. dwoma bonusami są nic nie warte, bo jest ich dużo.
W ten sposób każde wzmocnienie będzie miało jakąkolwiek wartość.
Co jeszcze do czasu przedmiotu, jeżeli dodanie ma czas 1 dnia, i użyjecie je do fryzury to oczywiście bonusy w fryzurze będą miały czas 7 dni.
Nie zależnie w którym dniu dodacie bonusy.



Pula wartości danego bonusu również jest losowa. Także lepiej się zastanowić jakie bony dodacie do swojej Fryzury.
Ich wartości zostaną przedstawione na końcu tematu.

Oczywiście raz dodane bonusy można zmienić oraz usunąć, czy też przedłużyć.

Wzmocnienia do fryzur będą dropić TYLKO W GRZE.
Z wszystkich Metinów od groty wygnańców v6 w górę.


~ Różnić się to będzie tylko tym że im silniejszy metin tym większy % na drop wzmocnienia. ~





yCO3HHB.png


Zostanie wprowadzonych pięć setów nakładek.
Ich liczba z czasem będzie się zwiększać.

Zostaną one przedstawione poniżej

|
|
|
|
|
V

~ MIECZE ~

59SwPxk.png
CzQqhJ7.png4PvQkfp.pngoJqDuTw.pngKX91aWa.png

ykh3bgq.pngDtrl2KO.pngV2F4JWc.pngr8OGdwo.pngWHtkf9t.png



~ DWURĘKI ~

ZMagEfx.png0lawneo.pngGk2iBuH.png5rAMc9A.pngIigNScG.png

PkxXshg.pngDo7wqum.pngKZlPEap.pngjsOxZ3Y.png8tu5ROm.png





~ SZTYLETY ~

R8GwXTa.pngEvlfDI8.pnglfLDTjz.pngpIUQEzz.pngmcEoHUd.png

CREKerG.pngUEtWWIf.pngnvCLZPP.pngENWJb72.png8CXibf3.png



~ ŁUKI ~

STKq5j4.pngUn66tz8.pngvACxWSY.png6P5IQmA.pngFZAnI2z.png

sFi2pSW.pngIjeTO6n.png3lZmtXZ.pngmm3DyAK.pnghuInt7S.png




~ DZWONY ~

zNDoKX2.pngqruC3ks.png1wEogse.png6uPyBPj.pngl0DDT9W.png

P20vMHi.pngwcCGEcO.pngnAifIaX.pngiamzq0U.pngpbxk61G.png



~ WACHLARZE ~

WrOKFzp.pnglKEfDOB.png96m7Bo9.pngzfomg8g.pngWOxPCBh.png

ewnaylH.png7onwxyp.pngT6Y6zCQ.pnggEjBJNx.pngvv0JoyS.png



Nakładka będzie przedmiotem stałym. Nie zniknie ona w żaden sposób.

aN2FRjn.png


Nakładki będą występować tylko w item-shop.
Do każdej nakładki będzie można dodać bonusy.
Nie ważne czy to nakładka z item shop'u czy z eventu.

Do Nakładek można będzie dodać oczywiście bonusy, które będą czasowe.

Q2itfNa.png



        ~ Wzmocnienie Nakładki ~

     BOh4gUq.png

       BOh4gUq.png     8wRDLYx.png       BOh4gUq.png

         BOh4gUq.png

Dodania do nakładek jak na powyższym screenie, są losowe. Co to oznacza?

Oznacza to, że możecie zdobyć dodanie które posiada w sobie:

- Dwa bonusy.
- Trzy bonusy.
- Cztery bonusy.
- Pięć bonusów.

Dodatkowo przedmiot jest czasowy, po co tak?
Jeżeli przedmiot będzie czasowy no to wzmocnienia będą ubywały z serwera.
Czyli nie pojawi się taka sytuacja że wzmocnienia z np. dwoma bonusami są nic nie warte, bo jest ich dużo.
W ten sposób każde wzmocnienie będzie miało jakąkolwiek wartość.
Co jeszcze do czasu przedmiotu, jeżeli wzmocnienie ma czas 1 dnia, i użyjecie je do nakładki to oczywiście bonusy w nakładcę będą miały czas 7 dni.
Nie zależnie w którym dniu dodacie bonusy.



Pula wartości danego bonusu również jest losowa. Także lepiej się zastanowić jakie bony dodacie do swojej nakładki.
Ich wartości zostaną przedstawione na końcu tematu.

Oczywiście raz dodane bonusy można zmienić oraz usunąć, czy też przedłużyć.

Wzmocnienia do nakładek będą dropić TYLKO W GRZE.
Z wszystkich bossów Dungeonowych.


~ Mordercza Dżdżownica
~ Niebieska Śmierć
~ Troll Zamiatacz
~ Dowódczyni Naginii
~ Zły Nieumarły Rzeźnik
~ Charon
~ Azrael
~ Hades


~ Różnić się to będzie tylko tym że im silniejszy boss tym większy % na drop wzmocnienia. ~



Teraz przejdziemy do puli bonusów.
Tak więc na wstępie aktualizacja jest trakcie tworzenia.
I co do bonusów, obecne bonusy które są.
Są testowe.

Więc Najlepiej pod tematem możecie nam napisać jakie bonusy chcielibyście widzieć w tych przedmiotach.

Postaram się też niektóre bonusy wytłumaczyć, ale to niżej.



 | Numer | Nazwa | Procent na wbicie bonusu | maksymalna wartość | Przedmiot w którym bonus wbija |


1. Max Pż, 50%, 25000, Kostium.
2. Max Pe, 50%, 25000, Kostium.
3. Siła, 50%, 20, Nakładka.
4. Zręczność, 50%, 20, Nakładka.
5. Witalność, 50%, 20, Nakładka.
6. Inteligencja, 50%, 10, Nakładka.
7. Szansa na Otrucie, 50%, 15, Fryzura, Nakładka.
8. Szansa na Omdlenie, 50%, 15, Fryzura, Nakładka.
9. Szansa na cios Krytyczny, 30%, 20, Fryzura, Nakładka.
10. Szansa na przeszywające uderzenie, 30%, 20, Fryzura, Nakładka.
11. Silny przeciwko Ludziom, 15%, 30, Fryzura, Nakładka.
12. Obrażenia dodane do Pż, 40%, 15, Kostium.
13. Obrażenia dodane do Pe, 40%, 15, Kostium.
14. Szansa na Blok Ciosów, 50%, 8, Kostium.
15. Szansa na Unik Strzał, 50%, 8, Kostium.
16. Odporność na Miecze, 20%, 3, Kostium.
17. Odporność na Dwuręczne, 20%, 3 Kostium.
18. Odporność na Sztylety, 20%, 3, Kostium.
19. Odporność na Dzwony, 20%, 3, Kostium.
20. Odporność na Wachlarze, 20%, 3, Kostium.
21. Odporność na Strzały, 20%, 3, Kostium.
22. Odporność na Magię, 20%, 3, Kostium.
23. Wartość Ataku, 50%, 200, Kostium, Nakładka.
24. Wartość Magicznego Ataku, 50%, 200, Kostium, Nakładka.
25. Silny przeciwko Wojownikom, 15%, 10, Fryzura, Nakładka.
26. Silny przeciwko Ninja, 15%, 10, Fryzura, Nakładka.
27. Silny przeciwko Surom, 15%, 10, Fryzura, Nakładka.
28. Silny przeciwko Szamanom, 15%, 10, Fryzura, Nakładka.
29. Silny przeciwko Potworom, 40%, 35, Kostium, Fryzura, Nakładka.
30. Obrażenia Umiejętności, 20%, 10, Nakładka.
31. Średnie Obrażenia 20%, 30, Nakładka.
32. Odporność na Obrażenia Umiejętności, 15%, 5, Kostium.
33. Odporność na Obrażenia, 15%, 10, Kostium.
34. Odporność na Wojowników, 15%, 3, Fryzura.
35. Odporność na Ninja, 15%, 3, Fryzura.
36. Odporność na Sura, 15%, 3, Fryzura.
37. Odporność na Szaman, 15%, 3, Fryzura.
38. Odporność na Krytyczne Uderzenie, 15%, 15, Fryzura.
39. Odporność na Przeszywające Uderzenie, 15%, 15, Fryzura.
40. Odporność na Ludzi, 10%, 5, Fryzura.
41. Szybkość Zaklęcia, 40%, 15, Nakładka.
42. Regeneracja Pż, 30%, 30, Fryzura.
43. Silny przeciwko Zwierzętom, 30%, 20, Fryzura, Nakładka.
44. Silny przeciwko Orkom, 30%, 20, Fryzura, Nakładka.
45. Silny przeciwko Mistykom, 30%, 20, Fryzura, Nakładka.
46. Silny przeciwko Diabłom, 30%, 20, Fryzura, Nakładka.
47. Silny przeciwko Nieumarłym, 30%, 20, Fryzura, Nakładka.
48. Odporność na Truciznę, 30%, 15, Kostium.
49. Szansa na podwójne punkty DOŚ, 20%, 15, Nakładka.
50. Szana na podwójną ilość YANG, 20%, 15, Nakładka.
51. Szansa na podwójną ilość PRZEDMIOTÓW, 20%, 15, Nakładka.
52. Szansa na Odzyskanie Pż, 30%, 5, Kostium.
53. Obrona, 30%, 300, Kostium.
54. Maks. Pż, 20%, 10, Kostium.


Tak więc co do bonusów wartości które są podane wyżej są to Maksymalne wartości.

W przypadku na przykład Średnie Obrażenia mogą wam wbić od 1% do 30% maksymalnie.

I działa to na takiej samej zasadzie w przypadku wzmocnień, jak i zmiany bonusów w tych przedmiotach.

Czemu takie bonusy zostały wybrane? Żeby zwiększyło to rywalizacje temu jest ich tyle w puli.

Nie chcemy żeby po dwóch dniach ludzie latali w perfach, i bardzo prawdopodobne jest że nikt nawet takowego perfa nie wymixuje 5x = maksymalna wartość.


Także wyjaśnię niektóre bonusy bo myślę że część graczy nie wie jak one działają.


Odporność na Obrażenia Umiejętności - Ten bonus działa zarówno na skille postaci, jak i skille bossów.
Odporność na Obrażenia - Ten bonus działa zarówno na hity od postaci, jak i hity od mobów.
Odporność na Krytyczne Uderzenie - Zmniejsza szansę na otrzymanie krytyka od przeciwnika. (Nie redukując dmg krytyka) Działa na bossy i postacie.
Odporność na Przeszywające Uderzenie - Zmniejsza szansę na otrzymanie przeszycia od przeciwnika. (Nie redukując dmg przeszycia) Działa na bossy i postacie.
Odporność na Ludzi - Działa jak abs na wszystkie klasy postaci.
Maks. Pż - Nie mylić z Max Pż. Bo to jest różnica. Pobiera % naszego hp postaci, (Czystej bez przedmiotów) Naszego bazowego Pż.


Reszta bonusów myślę że jest zrozumiała.



Bonusy, ich wartości, jak możliwość wbicia mogą ulec zmianie.

Przed wejściem aktualizacji także zapraszamy do postowania.




Mały upgrade tematu:

Wraz z aktualizacja wejdzie w życie także unikalny kostium, fryzura, nakładka z zestawu OX.

Oraz pojawi się takowy konkurs, data jeszcze do ustalenia a zestaw prezentuje się tak jak na filmie.

 


 

Edytowane przez Hydro (wyświetl historię edycji)
  • <3 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pomysł super, wykonanie git, nakładki 11/10 dla szamana 

ALE znowu Odp na magię - 90% plus 3% Odp na szamana plus 5% Odp na ludzi to chyba lekka przesada, mam nadzieje ze ktoś testował to na jakimś pobocznym serwisie czy coś. Pozdrawiam i w końcu coś nowego. Kc 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Świetna robota

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach


 

  • Mistrzowskie! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciekawie, a zrobicie BM'a grywalnego? ;v

  • <3 1
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kostium Hadesa też stanie się stały, tak? Skoro klepsydra zostanie usunięta.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, RewolweR napisał:

Kostium Hadesa też stanie się stały, tak? Skoro klepsydra zostanie usunięta.

szczerze nie wydaje mi się, żeby był na stałe, bo mocno straci na wartości po czasie

 

A co do samej aktualizacji:

- Skrzynie z kostiumami/fryzurami/nakładkami z bossów z małą szansą, to by było moim zdaniem całkiem dobre rozwiązanie, żeby jednak każdy miał jakąś szansę na ten kostium

- Dłoń czasu, dodałbym taką ale +3 dni, czy nawet mniej do zdobycia w grze

 

A co do kostiumów, to czekam na jakieś kolorowe stalki :peeposhy:

  • Mistrzowskie! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ZA JAKĄ CENE W ISIE BĘDA TE NAKŁADKI/KOSTIUMY ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Napisano (edytowane)
Dnia 27.01.2021 o 09:56, RewolweR napisał:

Kostium Hadesa też stanie się stały, tak? Skoro klepsydra zostanie usunięta.

Dnia 27.01.2021 o 12:21, Kris napisał:

szczerze nie wydaje mi się, żeby był na stałe, bo mocno straci na wartości po czasie

 

A co do samej aktualizacji:

- Skrzynie z kostiumami/fryzurami/nakładkami z bossów z małą szansą, to by było moim zdaniem całkiem dobre rozwiązanie, żeby jednak każdy miał jakąś szansę na ten kostium

- Dłoń czasu, dodałbym taką ale +3 dni, czy nawet mniej do zdobycia w grze

 

A co do kostiumów, to czekam na jakieś kolorowe stalki :peeposhy:

Pisze, że pozostaną czasowe. 

Skrzynia z ISem to bez sens, każdy ma szanse bo są kupony SM, ale ta dłoń czasu na plus ++  a do ISu dodać taką, która przedłuży np na dwa tygodnie (i najlepiej nie taka tania)
#edit

Teraz tylko musicie pomyśleć co zrobić z nadmiarem ulepów z grot v6 v7 v8, bo trochę tego będzie. No i temat postaci magicznych w szczególności healer ;)

 

 

Edytowane przez Demise (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Napisano (edytowane)

Dodany drop Legendarnych Zaczarowań Do Opony na Dk, Lodowego Jaja, Metina Zdeformowanego. (niski %)

~ Usunięty Bonus Odporność na Magię
~ Usunięty Bonus Max Pe
~ Usunięty Bonus Maks. PŻ
~ Usunięty Bonus Silny przeciwko Zwierzętom
~ Usunięty Bonus Silny przeciwko Orkom

~ Silny przeciwko Wojownikom zwiększony do 12%
~ Silny przeciwko Ninją zwiększony do 12%
~ Silny przeciwko Surom zwiększony do 12%
~ Silny przeciwko Szamanom zwiększony do 12%
~ Średnie Obrażenia zwiększone do 40%.
~ Obrażenia Umiejętności zwiększona do 15%
~ Silny przeciwko Ludziom zwiększony do 35%
~ Wartość Ataku zwiększona do 300
~ Wartość Magicznego Ataku zwiększona do 300
~ Siła zwiększona do 25
~ Zręczność zwiększona do 25
~ Witalność zwiększona do 25

Edytowane przez Hydro (wyświetl historię edycji)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

więcej um, silnych na ludzi i dpsa na klasy to niedługo zamiast na 2 skille będzie pvp kto pierwszy duchowe walnie :)

  • <3 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja mam pytanie po co w tym bony statystyk skoro nic nie dają np. Ninja Dagger pp wbiciu w 6/7 potw/zre mam dmg skilla mniejsze niz jak miałem potw/kryt wgl po co trza mieć aż 333% kryta skoro bransa daje 99%+ przetop to już ponad 100% może by o wiele lepiej użyć 6/7 ale one nic nie dają testowałem wszystkie kombinacje 6/7 w pve i pvp zręczność wartość kryt i zręczność wypada na gorzej to jaki... Bardzo bym prosił o wytłumaczenie tych bonusów chcem wycisnąć ostatnie soki z ninja Dagger ale za nic nie wiem jak i co tu działa o co chodzi, a w grze nikt nie powie wiadomo.. Dzięki pozdro 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wszystko spoko tylko te klasowe bonusy są niepotrzebne ;d 

 

  • Shrex 1
  • <3 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A błąd wywalania klienta ciągle będzie naprawiony ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Serwer miał być classic stary xenox, a tutaj serwer pod is. 

Naprawcie pierw wywalanie clienta. 

Odporność na klasy średnie.. 

  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aktualizacja chyba na + ale pewnie juz ceny sm wzrosną kosmicznie... xD pay to play

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, NerwyStres napisał:

Serwer miał być classic stary xenox, a tutaj serwer pod is. 

Naprawcie pierw wywalanie clienta. 

Odporność na klasy średnie.. 

Z czegoś muszą utrzymywać serwer, żeby mógł stać. Obecny is po prostu biedą wiał. 

  • Mistrzowskie! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czy ja rozumie ze jeżeli dodałem sobie bonus z is 40 um to teraz nie będę miał żadnego bonusu?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
38 minut temu, kondziu1260 napisał:

Czy ja rozumie ze jeżeli dodałem sobie bonus z is 40 um to teraz nie będę miał żadnego bonusu?

Bedziesz mial, z 40% um i 50% potwory.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, Vergos napisał:

Bedziesz mial, z 40% um i 50% potwory.

chyba ze masz fryza swiatecznego ;]

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Po aktualizacji po zalogowaniu postaci BRAK ODPOWIEDZI, bo TP na inną mape BRAK ODPOWIEDZI na DK moby zlagowane nie pojawiają się, jak już sie pokażą to jest lag na 5sekund , na pentagramie z metków jak wypadają moby z metka kolejny lag jak odlaguje to już leże...
-Nazwy sklepów off
-Zasięg potworów jest na max
-nazwy ogólne off
Pobranie nowego klienta nie pomogło ! ! !

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dlaczego wrzucanie głów Hadesa na sklep zostało zablokowane, główny zarobek z araela został zablokowany 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, Siara napisał:

Dlaczego wrzucanie głów Hadesa na sklep zostało zablokowane, główny zarobek z araela został zablokowany 

to niech dzieci nie wystawiaja 190tek za 10sm bruh fam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
34 minuty temu, Wad2k napisał:

to niech dzieci nie wystawiaja 190tek za 10sm bruh fam

To może po 100 SM bd sellac 180 250 190 a za itemy 210 kupimy kd +5  gadasz śmieci jak mało kto 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Dodaj nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×