Skocz do zawartości

hKZdxP0.png

 

Hydro

Właściciel
  • Zawartość

    508
  • Wpisy

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    90
  • Online

    1d 15h 24m 36s

Hydro wygrał w dniu 29 Lipiec

Hydro posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

536 Bóg

O Hydro

  • Tytuł

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

7 214 wyświetleń profilu
  1. Hydro

    problem Regeneracja

    Jak otrujesz bossa, to blokujesz jego tymczasową regeneracje na chwilę, lecz gdy mu te otrucie padnie, to od razu regenruje swoje hp gdyż jest to zapisane w czasie Jeżeli bijesz bossa dłużej niż czas otrucia, to po zejściu otrucia zregeneruje pż. i jest to obliczane procentowo w zależności od tego ile boss ma hp.
  2. Już jest wgrane, spaczuj clienta. ;)
  3. Postanowiliśmy odświeżyć przechodzenie tego dungeonu jakim są katakumby. począwszy od szybkości przechodzenia, po sprawy estetyczne czy też optymalizacyjne. Nie na zasadzie - usuń dany etap (z górki) tylko odśwież. Zatem zapraszamy do lektury. Prezentowany tutaj przebieg nie jest od deski do deski w porównaniu do całego Dk. Są tu ukazane tylko zmiany, które wejdą niebawem. W tym miejscu zaczyna się przygoda na tej wyprawie. Parter również został przyśpieszony. Pierwszą zmianą jest to że nasz zapomniany Bóg Zombie staje się teraz Żniwiarzem Katakumb. Znajduje się on na samym początku Diabelskich Katakumb, już nie trzeba biegać na sam koniec, czy też robić zapisu pozycji. Więc na parterze tak jak dotychczas, zakładamy grupę i rozpoczynamy przebieg. Dodając również że potwory na parterze biegają teraz szybciej, ich szybkość ruchu została przyśpieszona. Pierwszym ułatwieniem jest to że teraz trzeba zabić 150 potworów. Wcześniej 250. Dodatkowo uprości to zdobywanie Piekielnych Kociołów. Estetyka komunikatów również została poprawiona by była bardziej przejrzysta. Po zniszczeniu Posągu Ognia udajemy się do Żniwiarza Katakumb. Większość rozmów z npctami, zostały ułożone tak aby wszystko było w miarę estetycznie. Tym kończymy przysłowiowy "parter". Tutaj spotykamy zamiast Ducha Wojownika = Potępionego Wojownika. Jak widać, opcja "Craftingu" została wyrzucona, tak aby nikt przypadkiem w nią nie kliknął. Żegnamy się z Wodną Monetą a witamy z Rogiem Zwiadowcy. Przedmiot również zostaje czasowy. Po dostarczeniu Rogu, zostajemy teleportowani na następny etap, oraz od teraz Róg Zwiadowcy jest zabierany przez Potępionego Wojownika. Nie zostaje nam w ekwipunku tak jak było to z wodną monetą. Znajdujemy się na Labiryncie Śmierci. Tutaj z uwagi na nowych graczy którzy nie znają labiryntu został on ułatwiony. Ponadto po zabiciu Złego Nieumarłego Rzeźnika wszystkie potwory zostają czyszczone co wcześniej nie miało miejsca. Powinno to trochę zoptymalizować cały dungeon. Została wprowadzona minimapka Labiryntu Śmierci! Oraz droga do jego przejścia została oznaczona specjalną teksturą, tak aby ten kto się zgubił mógł się łatwo odnaleźć. Przechodzimy przez portal i znajdujemy się na etapie lalek. Przechodząc przez portal, zostajemy teleportowani w inne koordynaty niż wcześniej a mianowicie tutaj. Zatem, tuż obok gdzie znajduje się Żniwiarz Katakumb któremu oddajemy Lalki Hadeko. Powinno to przyśpieszyć działanie samej grupy, nie trzeba się rozdzielać aby jedna osoba biegła do Żniwiarza a druga np. dropiła. Dodatkowo kolizja w miejscach gdzie są bramy została całkowicie usunięta. Po oddaniu ośmiu Lalek Hadeko zostajemy przeniesiemy do Szeptu. I tutaj również po teleportacji wszystkie potwory zostają zabite i czyszczone, tak aby zoptymalizować działanie katakumb. Tutaj naszym zadaniem jest zabicie Metinów Ożywienia ich rozstawienie na mapie zostało lekko edytowane. Pierwszy Metin znajduje się już tutaj. Liczba metinów do zabicia została identyczna gdyż, gdyby było mniej = mniej dropu z całego dungeonu a nie o to tutaj chodzi. Po zabiciu udajemy się do Potępionego Wojownika. Tutaj zmiana jest taka że Potępiony Wojownik zawsze respi się na pozycji: 1350, 150. Wcześniej było ich ponad 150, teraz jest tylko jedna więc nie trzeba go szukać po omacku po kordach, tylko pojechać w jedno konkretne miejsce. A te miejsce zostało też specjalnie oznaczone, tak aby każdy mógł je łatwo zapamiętać. Tym kończy się ten etap. Na tym etapie trzeba zniszczyć teraz 150 potworów zamiast 200. Przyspiesza to przejście etapu o 1/4 oraz nadaje możliwość zrobienia misji biologa z rzeźnikami dla kilku osób podczas jednego dungeonu. Szybkość podchodzenia potworów na tym piętrze również została przyśpieszona. Pozycja rzeźnika jest wyświetlana w takowej ramce, aby każdy ją zauważył i nie przeoczył na czacie. Poprawiony został również efekt niszczenia Obeliksu - jest teraz czerwony. Wcześniej - Fioletowy Tym kończy się ten etap. Edytowane zostało położenie Potępionego Wojownika na tym etapie oraz lekko mapa. Na Metinach Nicości został poprawiony kolor ich efektu na czerwony, pasujący do tego piętra. Dodatkowo potwory które były na tym piętrze (lagujące) zostały zastąpione innymi modelami, bardziej zoptymalizowanymi. Gdy zabijemy Charona i udamy się do Potępionego Wojownika w celu teleportacji do Komanty Króla Wszystkie potwory (czy też niedobite kamienie metin) zostaną usunięte z tego piętra. Co powinno dodać kolejnej optymalizacji dungeonu. Tym kończy się ten etap. W komnacie króla znajduje się teraz ciut mniej potworów, co doda kolejnej optymalizacji. Został dodany komunikat o piekielnym kufrze. Poprawione zostały efekty na Alchemiku. Symbolizujące kamień Duszy Masakry. Oraz efekt runy na podłóży nie "wpada" w dywan w komnacie tylko jest na nim. Po aktywacji Piekielnego Kufra zostajemy przeniesieni do odrębnej komanty w której czeka na nas Hades. Tak prezentuje się jego komnata. Tym kończy się cały dungeon. Dajcie znać czy wam się podoba. Później zostaną zaprezentowane specjalne "sety" - hadesa Na myśli mam tu nakładki oraz fryzurę/ nowy kostium Będzie możliwe do zrobienia w craftingu tym razem, z szkatułek Hadesa. Także możecie już dropić za w czasu.
  4. Powoli podejmujemy działania mające na celu ułatwienie rozgrywki początkującym graczom. Z tego względu ekwipunek na start zostanie wyposażony w nowe przedmioty. W oknie startowym dodano przykładowe przydatne informacje. Zmiany: - Eliksir Słońca (m) otrzymujemy teraz 5 sztuk. - Eliksir Księżyca (m) otrzymujemy teraz 5 sztuk. Dodatkowo ich wbudowane Pż/ Pe zostało podniesione. Wcześniej posiadały 3.000.000 Pż/ 1.000.000 Pe. - Czerwona Misktura(B) otrzymujemy teraz 5000x. - Niebieska Mikstura(B) otrzymujemy teraz 5000x. - Zielona Mikstura(D) otrzymujemy teraz 200x. - Fioletowa Mikstura(D) otrzymujemy teraz 200x. Od teraz można ulepszać bronie startowe, tak by nie musieć mixować broni 75lv. Oraz Bronie i Zbroje startowe posiadają na sobie efekty. Nowe Przedmioty - Na start od teraz zyskujemy Wzmocnienie Przedmiotu od razu do ekwipunku. - Na start od teraz zyskujemy Dodania 6/7 bonusu w ilości 100 sztuk. - Na start od teraz zyskujemy Zmianke 6/7 bonusu w ilości 300 sztuk. - Na start od teraz zyskujemy Magiczne Metale w ilości 250 sztuk. - Na start od teraz zyskujemy Pierścień Generała oraz Pierścień Śmierci. - Na start od teraz zyskujemy Kamień Duszy Potwora +6 w ilości 3 sztuk. - Na start od teraz otrzymujemy nowego wierzchowca, nakładkę, fryzurę oraz kostium. Przykład: W sklepie u helen z magazynu pod zakłądką "Pro itemy" od teraz będą buty ognistego ptaka zamiast butów feniksa, tak aby nie musieć ich dropić. Dodatkowo teraz ulepszając Naszyjnik z Niebiańskich Łeż Oraz Kolczyki przerabiamy je na ekwipunek Smoka. Niebawem więcej zmian. Należy uruchomić patcher.
  5. Należy uruchomić patcher.
  6. Hydro

    problem przypomnienie pin

    Zgłoś się do któregoś z administratorów przypomną Ci pin
  7. Hydro

    serwer  [MiniAktualizacja] Atlantydzka Wieża

    Niebawem wejdzie, kończymy jeszcze edycje sklepów. Oraz dodatkowo zostanie dodanych 5 setów nakładek: Co do sklepów prezentują się w ten sposób: Kostium Imperatora również zyskuje bonusy takie jak kostium poszukiwacza.
  8. Hydro

    serwer  [MiniAktualizacja] Atlantydzka Wieża

    Aktualizacja: Medalion Podróżnika będzie do zdobycia z: - Niebieskiej Śmierci - Kapitana Rebaliantów Pustyni - Nieumarłego Barbarzyńcy - Króla Nieumarłych - Hadesa Wygląd Kostiumu: Dodatkowo u Kowala będzie można ulepszać przedmioty bez ulepszaczy do poziomu 200. 1 Postać = 1 ulepszenie. i resp jego będzie zawsze 100% obok hwa-hae.
  9. Hydro

    serwer  [MiniAktualizacja] Atlantydzka Wieża

    Obecnie możesz go wydropić z Hadesa, możliwe że dodamy go do Niebieskiej Śmierci zwykłej w DT. Kostiumu jeszcze nie dodałem temu nie ma o nim wzmianki ;D.
  10. Postanowiliśmy odnowić ten Dungeon jakim jest Atlantydzka Wieża z kilku powodów. Pierwszy jest taki że była praktycznie nie użytkowana. Drugi, aby ułatwić co nie co nowym osobą jak i słabszym graczom rozgrywkę. Co do bossów występujących w tej wieży ich statystyki są dokładnie takie same jak tych w grotach. Więc jeżeli radzisz sobie z bossami w grocie wygnańców, poradzisz sobie i tutaj. Z tą różnicą że tutaj jest o wiele większy % na drop. Na wszystkie potwory jak i bossy został nadany bonus Silny przeciwko Diabłom tak aby ułatwić robienie eq pod ten dungeon. Dodatkowo Dungeon jest tak jak był dwuetapowy 120-139/ 140-275 Z tą różnicą że drop zdobędziemy już od 140lv, Jeżeli posiadasz 140 poziom, i masz dobre eq.. Zabijając bossa np Smoka v10, wyleci dla Ciebie drop. W przypadku bossów & Metinów z których na ogół jest 100% dropu, zostały tutaj w ich odmienionych wersjach zwiększone lekko ilości. WAŻNE: Jako że są tutaj bossy z większym % dropu, i jest to nowe ID nie wykonasz tutaj misji zleceniowych zabójstw do biologa/Hand-Up./Polowań Koe-punga/ Pierwszą zmiana jest lekko odświeżone miejsce w którym wchodzimy na dungeon czyli przed DT. Od teraz jest inny osobny strażnik u którego znajduje się Atlantydzka Wieża. Jego tekstura jest inna, oraz każdy ze strażników posiada na sobie efekt przypominający dany dungeon na który chcecie się udać. Dodatkowo została poprawiona estetyka okna questowego. Tak jak i wymagania aby uczestniczyć w wyprawie. Ikona Przepustki, Medal Podróżnika też została odświeżona. Zmienia się wymagana ilość członków PT z trzech osób do dwóch. - Być może to też było powodem nie chodzenia na dungeon. Co do zadań na dungeonie są niemalże identyczne. Z tym że pozostaną one przyśpieszone. Poniżej wypiszę w jaki sposób w szczególności co do danego etapu. Dodatkowo wszystkie potwory na Atlantydzkiej Wieży będą miały większy % dropu ulepszaczy niż w zwykłych grotach. To też powinno urozmaicić dropienie poszczególnych. Na pierwszym etapie znajdujecie się na takiej platformie. Tak cały wygląd wieży został zrobiony pod stylistykę Groty Wygnańców, i każda komnata się od siebie różni, tak aby było przyjemniej. Co do tego zadania, zostało poprawione w nim wymagana ilość potworów = dokładnie 75%. Dodatkowo potwory tę, zostały zboostowane jeżeli chodzi o ich ruch - szybciej będą podbiegać do waszej postaci. Przez co ten etap stanie się o wiele szybszy i przyjemniejszy. Dla przykładu tak jak Dzikusy na Dzikiej Ziemi. Pierwszy resp są to potwory z v1, zostały pokolorowane pod kolor komnaty. Również ich szybkość ruchu została zwiększona. Oraz po wybiciu pierwszego respu na kolejny resp oczekujemy 6 sekund. (wcześniej 10s) Został dodany tutaj do dropu specjalny przedmiot. Tutaj również kolor potworów został zmieniony. Oraz zwiększony ich ruch, i % dropu ulepszaczy. Również po wybiciu 75% potworów na następny resp czekamy 6 sekund. (wcześniej 10s) Tutaj również kolor potworów został zmieniony. Oraz zwiększony ich ruch. Również po wybiciu 75% potworów na następny resp czekamy 6 sekund. (wcześniej 10s) Został tutaj dodany specjalny przedmiot. Tutaj również kolor potworów został zmieniony. Oraz zwiększony ich ruch i drop. Również po wybiciu 75% potworów na następny resp czekamy 6 sekund. (wcześniej 10s) Tutaj również kolor potworów został zmieniony. Oraz zwiększony ich ruch i drop. Również po wybiciu 75% potworów na następny resp czekamy 6 sekund. (wcześniej 10s) Tak kończy się pierwszy etap. i Zaczyna się drugi. Na drugim etapie stosunkowo nic się nie zmienia, poza tym że została dodana Silna Lodowa Wiedźma. Tak kończy się drugi etap i zaczyna trzeci. Na tym etapie szybkość ruchu potworów też została przyśpieszona i zwiększony % na drop z nich. Kolorystyka potworów jest podobna do aktualnej komnaty. Zmienił się układ Pieczęci Atlantydy - inne rozstawienia. Tak samo zmienił się Model Pieczęci oraz ikona Kamienia Dezaktywującego. Szansa na drop kamienia jest identyczna jak poprzednio. Potwory respią się co 2 minuty na tym etapie. Po wykonaniu całego etapu, regen zostaje czyszczony, i potwory już się nie respią (wcześniej tego było). Po przełożeniu kamienia na pieczęć, ta zostaje roztrzaskana. Po dezaktywacji wszystkich pieczęci zostaniemy teleportowani na następny etap. Na tym etapie trzeba zniszczyć wszystkie kamienie metin. Z tą różnicą że z każdego kamienia na tym piętrze jest 100% na drop ulepszaczy Oraz potwory wypadające z metinów są to potwory z poprzednich etapów wieży. Oraz dodatkowo jest szansa na to aby zrespił się Kowal. Jeżeli się zrespi możecie ulepszyć u niego przedmiot bez wymaganych ulepszaczy. Przedmioty jakie będzie można ulepszyć to od poziomu 95 do poziomu 180. 1 Postać = 1 ulepszenie. I kowal pojawia się na chwilę, po minucie, dwóch znika. Oczywiście będzie pobierał wymagane yangi. Na tym kończy się czwarty etap i rozpoczyna się piąty. Tutaj również zwiększony drop z potworów. Poprawiono także dokładne 75% potworów. Oraz w momencie wybicia respu, potwory znikają. (wcześniej zostawały w komnacie niedobite potwory). Zostały dodane smoki do tego etapu. Tym kończy się piąty etap i rozpoczyna szósty. Tutaj na tym etapie, Metiny zostały podniesione do poziomu 220. 135, 140, 145, 180, 220. Wcześniej były tylko v6/7/8. Z potworów został zwiększony % dropu ulepszaczy. W przypadku Generała v9 100% dropu W przypadku Niebieskiej Śmierci szansa na drop Kamieni Dusz została zwiększona nie do 100%, ale więcej niż na zwykłym DT. Na tym kończy się etap siódmy a zaczyna ósmy. Kolorystyka całej komnaty prezentuje się pod kolor czerwony, tak jak i moby więc nazwą przedmiotu który trzeba oddawać Hong-Hae jest Rubin. Model Hong-Hae przypomina teraz Duchów. W tym przypadku Ducha Szamanki. Trzeba dropnąć i oddać 10 rubinów, 100% szansy na przyjęcie oczywiście. Do tego potwory respią się co 2 minuty, oraz zmniejszono ich ilość w komnacie (wcześniej zbyt wiele i lagowało) Tym kończy się etap ósmy, i rozpoczyna dziewiąty. Na tym ostatnim etapie czekają bossy oraz potwory z v12. Tutaj nie boostowaliśmy dropu z potworów v12, tak aby nie działąło to na zasadzie że sobie na tym piętrze farmicie zwoje. Zaś bossy od v9 do v11 zostały odnowione pod kolorystykę komnaty oraz zwiększony z nich % dropu przedmiotów. Po zabiciu tych bossów, będą na was czekać bossy z groty v12. (Tak wraz z wiedźą) Lecz będą to bossy które normalnie występują w grocie v12, nie żadne z boostowanym dropem. I tak się kończy ten dungeon, oceńcie wejdzie on w życie niebawem Co do kowala jeszcze rozkminiamy różne kwestie, co wypadałoby z nim zrobić.
  11. Interface został lekko upiększony, czy też poprawiony. Zwoje misji kolorem odpowiadają pod kolorystykę interface Tak się prezentuje taskbar. Odświeżona ikona od kostiumów & magazynu z item shop Tło wyboru postaci: Przykładowe Tła Ładowania: Ikony od affektów teraz wyglądają przyziemnie, myślę że nikt się nie pogubi: Nowy pasek ładowania: Należy Uruchomić Patcher! Oraz został wprowadzony event Piłkarski! Z Potworów od 125 poziomu możecie zdobywać piłki. Event Potrwa całe Euro.
  12. W tej aktualizacji postanowiłem poprawić tekstury niektórych zbrojek, starych zapomnianych aby nadać im "nowe życie". Oraz dodano efekt na Kryształową zbroje hwang: https://i.gyazo.com/e956dc893987b1b4d2402eac69fe42cd.mp4 Dodatkowo przypominamy że zostało naprawione F5 oraz ikony ros są widoczne w górnym lewym rogu. Bo nie zostało to wypisane tutaj na forum. Należy uruchomić patcher!
  13. Hydro

    problem Problem z CH4/5/6

    Ch5 i 6 zostaną usunięte, i dlatego nie da się na nie zalogować.
  14. Na każdy przedmiot 80%, tak 80% na to że otrzymasz zwój metalu
×