Siema, znalazłem trochę błędów i mam kilka propozycji, j.w (LOL)
1. Leczenie heallera 120% na ściągnięcie negatywnych efektów - nie działa
2. Ranking. Wchodząc w ranking nie pokazuje "Twojego wyniku"
3. Wracając do sprawy heallera, trochę bym go zmienił. Zwiększenie ataku daje śmieszną ilość wartości ataku, poza tym skill kompletnie nieużyteczny na postaciach magicznych. Postacie fizyczne tj. Wp, body, mental, dagger, archer są według mnie przez to trochę faworyzowane, stąd moja propozycja. Mianowicie, dodanie mu wartości magicznego ataku.
4. Skille z PT. Max PE, czy Max PŻ 200 nikomu nie potrzebne, a wartość ataku (znowu) można dać. Może by się zastanowić i zamienić bezużyteczne bonusy na coś co się przyda np, przebicia odporności, bloki, wartość magicznego ataku.
Na chwile obecną to tyle, coś miałem jeszcze na myśli, ale wyleciało mi z głowy ;P Wypowiadajcie się , pozdrawiam.